Countryman'de ilk çalıştırmada aracın otomatik olarak Green Mode'da açılmasını sağlayan bir ayar var mı?
Yeni nesil MINI Countryman modellerinde (U25) araç menülerinde doğrudan "Her zaman Green Mode ile başlat" şeklinde bir seçenek bulunmuyor. Green Mode seçilebiliyor ve ayarları yapılandırılabiliyor ancak başlangıçta hangi modun aktif olacağına dair kullanıcıya sunulan bir ayar yer almıyor.
Eski MINI modellerinde ise araç her çalıştırıldığında genellikle MID/Core modunda açılıyor. MINI'nin teknik dokümanlarında da her çalıştırmada MID modunun aktif olduğu belirtiliyor.
Bu nedenle:
• Fabrika ayarlarıyla Green Mode'u kalıcı başlangıç modu yapmak genellikle mümkün değildir.
• BimmerCode kullanılarak varsayılan sürüş modu Green Mode olarak kodlanabilir.
• MINI kullanıcı topluluklarında da başlangıç sürüş modunun yalnızca BimmerCode ile değiştirilebildiği sıkça belirtilmektedir.
Kısacası: Menülerde böyle bir seçenek yok. Aracınızın her açılışta Green Mode'da başlamasını istiyorsanız BimmerCode ile kodlama yapılması gerekiyor.