BMW eSIM Hatası Yaşayanlar İçin Bilgilendirme
Merhaba arkadaşlar,
Geçtiğimiz günlerde araçta eSIM'in inaktif olduğunu fark ettim. Tekrar aktive etmeye çalıştığımda sistem operatör seçimi istiyordu ancak ülke listesinde Türkiye görünmüyordu. Bu nedenle eSIM sağlayıcısını seçmek veya aktivasyon yapmak mümkün olmuyordu.
Sorunun yazılımsal olduğunu düşünerek aracı bugün servise götürdüm ve ilginç bir bilgi öğrendim.
🔍 Meğerse araçta kullanıcı tarafından aktive edilen ayrı bir eSIM bulunmuyormuş. Araç, BMW tarafından entegre edilmiş dahili bir SIM kart üzerinden internet bağlantısını sağlıyormuş.
Benim yaşadığım karışıklık ise YouTube uygulamasından kaynaklanıyormuş.
Serviste yapılan kontrolde:
- Araç internet bağlantısında herhangi bir sorun olmadığı,
- eSIM aktivasyonu gerektiren bir durum bulunmadığı,
- Video içeriklerinin doğrudan YouTube uygulaması yerine BMW'nin ilgili video uygulaması üzerinden açılması gerektiği belirtildi.
Bu nedenle eSIM'in pasif görünmesi her zaman bir arıza anlamına gelmeyebilir.
📌 Eğer siz de:
- eSIM inaktif uyarısı alıyorsanız,
- Ülke seçim ekranında Türkiye'yi göremiyorsanız,
- Operatör seçemediğiniz için aktivasyon yapamıyorsanız,
öncelikle aracın internet bağlantısının çalışıp çalışmadığını kontrol etmenizde fayda var. Sorun sandığınız durum aslında sistemin çalışma mantığından kaynaklanıyor olabilir.
Benzer bir durum yaşayan arkadaşlara faydalı olması için paylaşmak istedim.